Helpdesk

Ook na de aanschaf van uw communicatie of ICT oplossingen moet u terug kunnen vallen op uw leverancier. Als full service communicatie & ICT partner beschikt CONEDI over een uitgebreide supportorganisatie, die is ingericht om het beheren van uw investeringen in de breedste zin te kunnen ondersteunen. Uiteraard is een belangrijk middel onze helpdesk.

Onze helpdesk wordt bemand door een enthousiaste centralist en getrainde hard- en softwarespecialisten die tijdens kantooruren altijd voor u klaar zitten. Onze helpdeskmedewerkers hebben direct toegang tot de productspecialisten van de desbetreffende bedrijven.

Tevens beschikken wij over de infrastructuur om eventueel Remote Support toe te passen, het vanaf afstand inbellen op uw netwerk. Problemen kunnen dan vaak sneller en beter worden geanalyseerd en opgelost worden. Mocht uw vraag niet per telefoon of Remote Support adequaat kunnen worden afgehandeld, dan komen onze systeem engineers of consultants graag langs op uw locatie.
© 2008 CONEDI • disclaimerprivacyverklaringalgemene voorwaarden